Sony Cyber-shot W DSC-W350 zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony Cyber-shot W DSC-W350 zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Giel.db 03-10-2012

2 jaar geleden deze compacte camera gekocht. Tot nu toe nog nooit problemen gegeven, en zeer goede foto's. Dus een zeer gunstige prijs/kwaliteit verhouding!

Zeker een aanrader voor mensen die een leuke simpele en goede camera zoeken voor op vakantie, festivals, feestjes e.d. ook bij nacht zijn de foto's nog goed!

Mocht die van mij stuk gaan, is de kans groot dat ik deze weer zou bestellen!

paul-123 28-12-2010

Erg jammer maar de foto's zijn domweg niet scherp.
Mobieltje maakt betere foto's.
Ik heb verschillende instellingen geprobeerd.
Binnen/buiten, met en zonder flits, gevoeiligheid.
Het wordt er niet beter op.
Camera moet terug, want dit lijkt me niet normaal.

Sjoemel 21-12-2010

Goede strakke compact camera. Maakt goede foto's en is zeer makkelijk mee te nemen gezien het formaat. Tevens is de camera makkelijk in gebruik en biedt de groothoek lens veel mogelijkheden. Dit is mijn zoveelste Sony en tot op heden nooit teleurgesteld. Naast deze camera ben ik ook nog in het bezit van een Sony digitale spiegel reflex camera, echter deze is minder makkelijk mee te nemen. Kortom dit is een goed alternatief om altijd op zak te hebben.

mr eef 16-08-2010

Fijne leuke camera. Bij de Media Markt gehaald voor E139,00

De panorama functie is verbluffend, en het kleine handzame formaat prettig.

Ik had reeds een 4Gb Sony Memory stick, maar het is handig dat er nu ook (goedkopere) SD kaartjes in kunnen.

Fotootjes zijn vlot gemaakt, en de zoom is een stuk vlotter dan mijn vorige camera -een Sony W55- die helaas op de lens is gevallen.

onbekendpersoon 18-05-2010

Ik heb deze camera op de beurs gezien en was er zeer te spreken over. Daarom heb ik hem voor me zelf de week erna gekocht en ik blijf het een verbluffende camera vinden. Hij is klein en lekker licht en maakt super goede foto's. Het enige is soms dat de nadenk functie niet goed nadenkt en ik de foto nog een keer moet maken met mijn eigen instellingen. Verder gebruik ik deze camera voor festivals en vakanties en de nachtelijke party's en op de beurzen en die foto's zien er super uit. Maar wil je echt voor de proffesionele foto's gaan dan zou ik deze niet aanraden, maar de echte pro's weten dat ook wel.. Al met al is dit dus een hele dikke leuke en goede camera voor de huis, tuin en keuken fotograaf of een leuk kado voor je vrouwtje of vriendin, want voor de prijs van rond de 150-175 mag je hem niet laten liggen en heb je een top camera!! mits je er natuurlijk 1 nodig heb of meer wil betalen..

B en B 02-04-2010

Erg goede camera met ontzettend makkelijke bediening. Foto's en HD video zijn van zeer goede kwaliteit. Camera is lekker klein van formaat maar levert prima prestaties voor de huis-tuin-keuken fotograaf. Je hoeft niets in te stellen, de camera denkt voor je na (handmatig kun je de instellingen wel wijzigen). Gezichts- en lachherkenning werkt ook prima. Panoramafoto is ook een mooie optie. Foto's zijn van een zeer goede kwaliteit, kleuren ook prachtig. Kortom een SUPER camera. AANRADER!

pim22 21-02-2010

Wat een kek cameraatje. Klein en hip. Gekocht voor mijn vrouw omdat ze altijd klaagt over de omvang van onze inmiddels verouderde Olympus 5050z (prima ding trouwens). En wat een specificaties! Carl Zeiss lens, optische beeldstabilisatie, metalen behuizing, heel veel pixels (al vind ik dat inmiddels niet meer zo boeiend) en een hele batterij aan geinige snufjes. Ook prettig is dat je eindelijk SD kaarten in een Sony product kunt peuteren. De prijs viel me mee, dus ik dat ding gekocht...
Maar... ai! Wat een teleurstellende foto's. Kei en kei hard. Veel te veel contrast. Kleurdetails vallen daardoor vrijwel weg. De foto's zijn wel scherp, bijna te scherp, zo scherp (ook weer hard). Tevens veel vervorming van de lens. Mijn inmiddels 6 jaar oude Olympus maakt veel mooiere foto's. Jammer. De w350 is weer terug naar de maker...

Meverink 05-02-2010

De Sony DCS-W350 nu een dag in het bezit en ben er zeer over te spreken.
Ik ben iemand die de camera gebruikt voor vakanties, festivals enz. Daarom zocht ik een camera die compact is, niet al te duur, een mooi design heeft en scherpe filmpjes maakt. Na een klein onderzoek is mijn oog gevallen op de DSC-W350.

Ben erg te spreken over de automatisch instelling van de camara, aangezien ik die stand zogoed als altijd ga gebruiken.
Belichting, afstand en soort landschap zoekt hij automatisch en zonder ergernissen.

De W350 is overgens ook compatible met de SD geheugenkaarten ipv de duurdere Memory Stick Pro Duo. Ook niet geheel onbelangrijk.

Ook leuk zijn de bijkomende opties zoals; Gezichts- en lachherkenning en zelf ontspanner voor een zelfportret.

Al met al ben ik erg te vreden over deze camera. Hij is met zijn overzichterlijke menu's/knoppen, vriendelijker in het gebruik.

Voor iemand met de zelfde wensen als ik een aanrader.